مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 04:202021-09-13سياسي

تجلیل از خانواده شهید «جهانگیر صدقی ده زیاری» با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی


در ادامه سلسله برنامه های فاز دوم طرح ملی سه شنبه های تکریم و با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از خانواده شهید «جهانگیر صدقی ده زیاری» تجلیل به عمل می آید.

- تجلیل از خانواده شهید جهانگیر صدقی ده زیاری با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه سلسله برنامه های فاز دوم طرح ملی سه شنبه های تکریم و با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از خانواده شهید جهانگیر صدقی ده زیاری تجلیل به عمل می آید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)، در ادامه سلسله برنامه های فاز دوم طرح ملی سه شنبه های تکریم و با عنوان شکوه مادری ، با حضور مجازی محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، 23 شهریور ماه از خانواده شهید جهانگیر صدقی ده زیاری تجلیل به عمل می آید.

شهید جهانگیر صدقی ده زیاری در 25 فروردین ماه 1345 در خانواده ای مستضعف و مذهبی در روستای ده زیار از بخش چترود دیده به جهان گشود.

وی در اوج جوانی درس را رها کرده و با جملاتی از قبیل: کلاس ما جبهه و معلم ما امام حسین (ع) می باشد ، درس آزاد مردی را به ما آموخت و .

جنگ با صدامیان را همان جنگ با یزیدیان زمان امام حسین (ع) توصیف می کرد.

آن شهید با این خصوصیات پا به عرصه جنگ ونبرد گذاشت و پس از گذراندن آموزش های مداوم به عنوان مربی آموزشی مخابرات مشغول شد و در چندین عملیات از جمله والفجر8، ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از خانواده شهید «جهانگیر صدقی ده زیاری» با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

تجلیل از خانواده شهید «جهانگیر صدقی ده زیاری» با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی