مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 03:152021-09-12سياسي

مسئولان به وعده اشتباه خود عمل کردند/ علیصدر بهشت خاموش شد!


مسئولان و متولیان اصلی گردشگری استان پاسخگو باشند چه کسی باید برای گردشگری همدان تصمیم بگیرد و آن را مدیریت کند؟ متولیان امر اگر نمی توانند این کار را انجام دهند یا کنار بکشند یا با مردم مشکلات را در میان بگذارند.

- مسئولان به وعده اشتباه خود عمل کردند/ علیصدر بهشت خاموش شد! مسئولان و متولیان اصلی گردشگری استان پاسخگو باشند چه کسی باید برای گردشگری همدان تصمیم بگیرد و آن را مدیریت کند؟ متولیان امر اگر نمی توانند این کار را انجام دهند یا کنار بکشند یا با مردم مشکلات را در میان بگذارند.

یک فعال حوزه گردشگری با بیان اینکه متأسفانه در جستجوی گوگل غار علیصدر به عنوان غار تعطیل شناخته شده است، مطرح کرد: مسئولان به اشتباه اسم غار علیصدر را بهشت خاموش گذاشته اند در حالی که علیصدر خاموش نیست و ما خاموشیم اگر علیصدر بهشت است که نمی تواند خاموش باشد! محمد صیفی کار در نشست بررسی تأثیر تعطیلی غار علیصدر بر گردشگری همدان که در دفتر ایسنا برگزار شد، با بیان اینکه این غار در صدر تعطیلی ها قرار گرفته است، افزود: متأسفانه مسئولان به وعده خود که علیصدر بهشت خاموش است عمل کردند.

مسئولان اگر نمی توانند برای گردشگری کاری بکنند کنار بکشند وی اضافه کرد: مسئولان و متولیان اصلی گردشگری استان پاسخگو باشند چه کسی باید برای گردشگری همدان تصمیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان به وعده اشتباه خود عمل کردند/ علیصدر بهشت خاموش شد!

مسئولان به وعده اشتباه خود عمل کردند/ علیصدر بهشت خاموش شد!