مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 03:052021-09-12اقتصادي

عرضه خارج از شبکه 44 میلیارد جو دامی در گلستان کشف شد


معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان از کشف عرضه خارج از شبکه هزار و 215 هزار تن جو دامی معادل 44 میلیارد ریال در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اصغر اصغری صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: تخلف 44 میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه جو دامی در گلستان کشف شد.

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان افزود: بازرسان سازمان صمت گلستان پس از بررسی های اولیه و اخذ اطلاعات از متهم پرونده و همچنین استعلام های قانونی از مراجع دارای صلاحیت و غیرمنطقی بودن دفاعیات، پرونده تخلف این شرکت به نام کم فروشی در عرضه جو را به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی گفت: این تخلف در پی گزارش واصله براساس شکایت از سوی سه شرکت تعاونی مصرف کننده نهاده های دامی در استان سمنان به سازمان صنعت و معدن استان گلستان در خصوص کم فروشی و عرضه خارج از شبکه مقادیری از نهاده های دامی از سوی یک شرکت بازرگانی استان ارسال و در دستور کار بازرسان این سازمان قرار گرفته بود.

اصغری بیان کرد: پس از مراجعه بازرسان این سازمان به شرکت مورد نظر و با بررسی های انجام شده، مدارک تخلف عرضه خارج از شبکه جو دامی و پرونده تخلف این شرکت برای صدور رأی نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه خارج از شبکه 44 میلیارد جو دامی در گلستان کشف شد

عرضه خارج از شبکه 44 میلیارد جو دامی در گلستان کشف شد