مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 17:052021-09-12بين الملل

«چک میت»؛ جنگنده مرموز و پنهانکار روسیه و دردسر تازه آمریکا


یک نشریه آمریکایی در گزارشی به تحلیل جنگنده جدید روسیه پرداخت و نوشت، چک میت با قابلیت حمل انواع سلاح و طراحی مدرن بازارهای جهانی را نشانه گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، با گذشت چند ماه از رونمایی از جنگنده نسل پنجم جدید روسیه به نام چک میت نشریات آمریکایی به تحلیل درباره دستاورد تازه روسیه پرداخته و روز یکشنبه در این زمینه نوشت، شرکت هواپیماسازی روسی سوخو زیرمجموعه گروه صنعتی روستک ، جنگنده جدیدی با نام چک میت در نمایشگاه 2021 ماکس معرفی کرد.

چک میت یک جنگنده پنهانکار چند منظوره تک موتوره، تک صندلی نسل پنجم است و هواپیمای تاکتیکی سبک توسعه یافته سوخو است.

*طراحی مدرن طراحی مدربر اساس جزییات ارائه شده توسط مقامات شرکت روستک، حداکثر سرعت هواپیما 1900 کیلومتر در ساعت، شعاع عملیاتی 3000 کیلومتر است.

به نظر می رسد این جنگنده از موتور مورد انتظار روسیه استفاده می کند و دارای یک کابین خلبان شیشه ای مدرن با طرح بسیار مشابه جنگنده نسل پنجم سوخو-57 روسیه است.

در ادامه این مطلب آمده است، ظاهراً این هواپیما دارای قابلیت برخاست و فرود کوتاه در پیکربندی اصلی خود است وهمچنین از سامانه پشتیبانی لجستیکی ماترویشکا مجهز به هوش مصنوعی برای روال ساده تعمیر و نگهداری استفاده می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«چک میت»؛ جنگنده مرموز و پنهانکار روسیه و دردسر تازه آمریکا

«چک میت»؛ جنگنده مرموز و پنهانکار روسیه و دردسر تازه آمریکا