مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 16:002021-09-12پزشكي

اهدای دستگاه ام آر آی به بیمارستانی توسط موکب دار اربعین


امسال یکی از خیران این موکب در اقدامی شایسته یک دستگاه ام آر آی به مبلغ 130 میلیارد ریال خریداری و به بیمارستان علی ابن ابیطالب (علیه السلام) رفسنجان هدیه کرد که درآمد حاصل از این دستگاه نیز طبق خواسته خانواده مرحوم خیّر صرف تامین امور بیماران نیازمند و بی بضاعت خواهد شد.

- امسال یکی از خیران این موکب در اقدامی شایسته یک دستگاه ام آر آی به مبلغ 130 میلیارد ریال خریداری و به بیمارستان علی ابن ابیطالب (علیه السلام) رفسنجان هدیه کرد که درآمد حاصل از این دستگاه نیز طبق خواسته خانواده مرحوم خیّر صرف تامین امور بیماران نیازمند و بی بضاعت خواهد شد.

یک خیّر رفسنجانی و از اعضای موکب خاتم الانبیاء این شهرستان در اقدامی خداپسندانه و در راستای کمک به امر بهداشت و درمان شهرستان، یک دستگاه ام آر آی را خریداری و آن را به بیمارستان علی ابن ابیطالب (علیه السلام) رفسنجان اهدا کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان (کرمان) امروز 21 شهریورماه در نشست انعقاد قرارداد یکی از خیرین موکب خاتم الانبیاء رفسنجان با دانشگاه علوم پزشکی برای خرید یک دستگاه ام آر آی اظهار کرد: حدود 10 ماه قبل با قراردادی که توسط بخش خصوصی منعقد شد، دستگاه ام آر آی در اختیار بیمارستان علی ابن ابیطالب قرار داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای دستگاه ام آر آی به بیمارستانی توسط موکب دار اربعین

اهدای دستگاه ام آر آی به بیمارستانی توسط موکب دار اربعین