مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 11:152021-09-12فرهنگي

ساوه، شهری بدون سینما


شهرستان ساوه که عنوان بزرگ ترین شهر صنعتی کشور را یدک می کشد، با دارا بودن بیش از 300 هزار نفر جمعیت فاقد سینمای استاندارد و در خور شان مردم بوده که همین امر موجب گلایه و نارضاتی شهروندان در این حوزه طی سالیان اخیر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، در شهری که تاریخچه ساخت کرونا یکی از تهدیدات ورشکستگی سینما است مدیر تنها سالن اکران فیلم در ساوه در گفت گو با خبرنگار فارس در ساوه گفت: سینما فعلی ساوه که در اصل سالن نمایش بوده در سال 1394 با اکران فیلم محمد رسول الله (ص) و با حضور مجید مجیدی کارگردان مطرح این فیلم فعالیت خود را آغاز کرد که به استقبال خوب مردم روبرو شد.

  علی الوانی با بیان اینکه شهر ساوه نیاز به یک یا چند سالن سینما دارد، بیان کرد: شهرستان ساوه بعنوان قطب صنعت کشور روز به روز در حال افزایش جمعیت است و ساخت سینما و پردیس سینمایی بیش از پیش در آن احساس می شود، موضوعی که تیرماه 1398 نیز آغاز شد اما تاکنون بی نتیجه مانده است.

  وی افزود: علیرغم امضاء تفاهم نامه و مشخص شدن زمین برای ساخت پردیس، تاکنون این امر محقق نشده و مردم این شهر همچنان چشم انتظار عملیاتی شدن آن هستند.

    الوانی در ادامه شیوع ویروس کرونا را یکی از تهدیدات ورشکستگی سینما دانست و خاطرنشان کرد: متاسفانه در حدود 2 سال از آغاز شیوع بیماری کرونا، حمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساوه، شهری بدون سینما

ساوه، شهری بدون سینما