مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 10:252021-09-12سياسي

تفکر جهادی لازمه رسیدن به اقتدار علمی است


مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری گفت: شرط کافی برای رسیدن به اقتدار علمی این است که تفکر جهادی را وارد کار کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار مهدی رحیمی در حاشیه بازدید از مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان استان و مرکز رشد شهید شهریاری بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان ایلام اظهار کرد: استان ایلام به واسطه ی موقعیت جغرافیایی که دارد می تواند مامن خوبی برای ما در حوزه بازارهای بین المللی باشد و بتوانیم تجارت حوزه علم و فناوری را از مرز ایلام داشته باشیم.

وی با بیان اینکه برای بازدید از قرارگاه شهید سلیمانی توفیق حضور در ایلام پیدا کردم، تصریح کرد: انصافاً در حوزه مقابله با پای کار بیایند.

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کشور تصریح کرد: در استان وقتی این همکاری را بین بسیج و علو م پزشکی را شاهد بودیم از این همه هم افزایی خوشحال شدیم چون خیلی از مشکلات بواسطه همکاری و تعامل حل شده است.

رحیمی بر ضرورت هم افزایی در حوزه علم و فناوری تاکید کرد و گفت: پتانسیل هایی در استان وجود دارد که باید با هم گرایی و وحدت رویه می توانند این پتانسیل ها را بالفعل کنند.

وی تصریح کرد: جهاد دانشگاهی با همه ی توان پای کار است و دیگر دانشگاه ها و معاونت علمی و فناوری سپاه و پارک علم و فناوری هم در حوزه علم و فناوری کار می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکر جهادی لازمه رسیدن به اقتدار علمی است

تفکر جهادی لازمه رسیدن به اقتدار علمی است