مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 09:152021-09-12فرهنگي

پیشرفت 80 درصدی پروژه تئاتر شهر قزوین


مدیرکل اداره کل ارشاد و فرهنگ اسلامی استان گفت: بیش از 80 درصد پروژه تئاتر شهر انجام شده است که در صورت تکمیل این طرح بزرگترین بلک باکس تئاتر کشور در استان افتتاح می شود.

- محمدحسین اسماعیلی در گفت وگو با خبرگزاری مهر با اشاره به احداث سالن های تئاتر در قزوین اظهار کرد: به طور کلی زیرساخت های فرهنگی استان با مشکلات متعددی مواجه است و به نوعی ما در استان با فقر فضای فرهنگی مواجه هستیم.

مدیرکل اداره کل ارشاد و فرهنگ اسلامی استان اذعان کرد: به جهت پیشبرد اهداف فرهنگی کارگروهی در استانداری به سرپرستی معاون عمرانی استاندار برای برنامه های فرهنگی، فضاها و مکان های فرهنگی تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه سالن تئاتر استاد فرخ منش در آبان ماه میزبان اجرای تئاتر خواهد بود گفت: در سال جدید ما موفق به افتتاح مجموعه فرهنگی تئاتر در سالن ارشاد با ظرفیت 50 نفر به عنوان سالن تمرین و اجرا به نام استاد فرخ منش که یکی از اساتید مطرح استان است شدیم که هزینه این سالن با اعتبار 400 میلیون تومان همراه شد.

اسماعیلی تصریح کرد: از سوی دیگر در شهرستان آبیک نیز یک سالن تئاتر با ظرفیت 50 نفر برای تمرین و اجرای هنرمندان افتتاح شد و تجهیز سالن های تئاتر در شهرستان های تاکستان، معلم کلایه، شال و خرمدشت نیز در دستور کار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 80 درصدی پروژه تئاتر شهر قزوین

پیشرفت 80 درصدی پروژه تئاتر شهر قزوین