مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 09:052021-09-12اجتماعي

جشنواره شهر ایمن؛ کلید طلایی اشاعه فرهنگ ایمنی


رییس سازمان آتش نشانی شیراز از آغاز سومین جشنواره شهر ایمن با مشارکت شهروندان از ابتدای مهر ماه سال جاری خبر داد و گفت: بازدید پیشگیرانه و آموزش ایمنی زمینه ساز تقویت ایمنی شهری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، یکی از اهداف مهم برنامه ریزی شهری، ایمنی شهر می باشد که آسایش و آرامش را به ارمغان می آورد و از جمله مراکزی که نقش مهم و حیاتی در ایمنی شهروندان دارد، سازمان آتش نشانی می باشد.

رییس سازمان آتش نشانی شیراز در تکمیل و تایید این مهم بیان کرد: اقدامات پیشگیرانه و آموزش های ایمنی به شهروندان با هدف مقابله با سوانح، گام موثری در جهت کاهش خطرات بشمار می رود.

طی چند سال اخیر توجه سازمان آتش نشانی شیراز  به ایمنی شهر و شهروندان با توجه به طرح های ارائه شده افزایش یافته و تامین آن تبدیل به یکی از اهداف مهم این سازمان  شده است.

محمدهادی قانع اضافه کرد: عدم توجه به مسائل پیشگیرانه و آموزش های ایمنی در برقراری ایمنی شهری، هزینه ها و صدمات جبران ناپذیری هم به افراد و هم در بعد وسیع تر به جامعه وارد می کند، از این رو سازمان آتش نشانی شیراز بعد از برگزاری موفق دو جشنواره شهر ایمن در سال های 97 و 98 با محور های ایمنی ادارات، مدارس، کارخانه ها، هتل ها ، مجتمع های مسکونی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره شهر ایمن؛ کلید طلایی اشاعه فرهنگ ایمنی

جشنواره شهر ایمن؛ کلید طلایی اشاعه فرهنگ ایمنی