مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 08:252021-09-12بين الملل

راه های فرار از وسواس پیگیری اخبار بد


هرچند راه حل واحدی برای توقف کامل معضل وسواس جست وجوی اخبار بد وجود ندارد، با وجود این روانشناسان مجموعه ای از تمرین ها و عادات را پیشنهاد می کنند که می توانند برای کاهش زمانی که برای خواندن اخبار بد صرف می شود مؤثر باشند.

- هرچند راه حل واحدی برای توقف کامل معضل وسواس جست وجوی اخبار بد وجود ندارد، با وجود این روانشناسان مجموعه ای از تمرین ها و عادات را پیشنهاد می کنند که می توانند برای کاهش زمانی که برای خواندن اخبار بد صرف می شود مؤثر باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه همشهری نوشت: هر روز اخباری درباره جنگ، تروریسم، جنایت، آلودگی هوا، سیل و آتش سوزی های گسترده جنگل ها و سایر بحران ها و به خصوص در یک سال ونیم اخیر خبرهای مربوط به عالم گیری کووید-19 در رسانه های جهان منتشر می شود.

از آنجا که بی هیچ تردید ماهیت خبر درباره چیزهایی است که واقعا رخ می دهند این سؤال مطرح می شود که آیا جهان هر روز به سمت بدترشدن گام برمی دارد؟ درست است که خبرها درباره رخدادهای پیش آمده است اما پیش از پاسخ به این سؤال باید پرسید چرا سرتیتر رسانه های جهان همواره به اخبار بد، دلخراش و فجایع اختصاص دارد؛ در حالی که وقایع رخ داده می توانند مثبت یا منفی باشند؟ در جواب باید گفت که اتفاقات بد به سرعت رخ می دهند اما رویدادهای خوب برای ساخته شدن به زمان نیاز دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه های فرار از وسواس پیگیری اخبار بد

راه های فرار از وسواس پیگیری اخبار بد