مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 07:052021-09-12اقتصادي

خیز تعاونی ها برای صادرات غیرنفتی/ ارزآوری 13 میلیون دلاری تعاونی های خراسان جنوبی


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی از صادرات 13 میلیون دلاری تعاونی های استان طی بازه زمانی شهریورماه 99 تا شهریورماه 1400 خبر داد و گفت: -  غلامرضا اشرفی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، شرکت های تعاونی را از بازوان اقتصادی کشور دانست و اظهار داشت: تعاونی ها همواره در برهه های حساس نظام نقشی کلیدی داشته و بسیاری از بحران ها را مدیریت و رفع کرده اند.

وی بیان داشت: توجه به بحث تعاونی ها با رویکرد اقتصاد مقاومتی و مردم محور می توان نقش بسیار مهمی در توسعه اشتغال و کارآفرینی داشته و همچنین در حمایت از تولید و کالای ایرانی و تقویت کسب وکارهای کوچک اثرگذار هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با اشاره به وجود تعاونی های خلاق و فعال، تبیین کرد: نقش این تعاونی ها در حوزه تولید و اقتصاد کشور بسیار قابل توجه است.

اشتغال 9 هزار نفری تعاونی ها در استان اشرفی با اعلام اینکه 977 تعاونی در حوزه توزیعی، تولیدی و خدماتی در استان فعالیت می کنند، افزود: از محل تشکیل تعاونی ها تعداد 9 هزار و 422 فرصت شغلی در استان ایجاد شده است.

61 درصد تعاونی ها در خراسان جنوبی با گرایش تولیدی، 12 درصد گرایش توزیعی و 27 درصد گرایش خدماتی است   وی مطرح کرد: 61 درصد تعاونی ها در خراسان جنوبی با گرایش تولیدی، 12 درصد گرایش توزیعی و 27 د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیز تعاونی ها برای صادرات غیرنفتی/ ارزآوری 13 میلیون دلاری تعاونی های خراسان جنوبی

خیز تعاونی ها برای صادرات غیرنفتی/ ارزآوری 13 میلیون دلاری تعاونی های خراسان جنوبی