مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 06:252021-09-12فرهنگي

تصویربرداری سریال امنیتی «سرجوخه» همزمان در داخل و خارج از کشور


سریال «سرجوخه» به کارگردانی احمد معظمی توسط دو گروه در داخل و خارج از کشور در حال تصویربرداری است.

- تصویربرداری سریال امنیتی سرجوخه همزمان در داخل و خارج از کشور سریال سرجوخه به کارگردانی احمد معظمی توسط دو گروه در داخل و خارج از کشور در حال تصویربرداری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سیمافیلم، این درام جاسوسی - اجتماعی که از پاییز سال گذشته به تهیه کنندگی ابوالفضل صفری کلید خورده، این روزها با دو گروه به صورت همزمان در داخل و خارج از کشور تصویربرداری می شود.

پیش از این حمیدرضا محمدی به عنوان بازیگر نقش غلامرضا و سامان صفاری در نقش کیان معرفی شده اند؛ همچنین آرش آصفی ـ بازیگر رستاخیز و خانه امن ـ در نقش ابراهیم یک افسر ضدجاسوسی بازی می کند و دیگر کاراکترهای سریال نیز تا زمان پخش به مرور معرفی خواهند شد.

سرجوخه با روایت دو قصه موازی، به زندگی دو شخصیت غلامرضا و کیان که از دو گروه اجتماعی مختلف با انگیزه ها و کشمکش های متفاوت هستند می پردازد که هر دو در راه رسیدن به عشق موانع و اتفاقات زیادی سر راه شان قرار می گیرد که روند رسیدن را کندتر و جذابیت قصه را بیشتر می کند.

از دیگر عوامل این سریال می توان به: سرپرست نویسندگان: حسین امیرجهانی، طراح و مشاور پروژه: مرتضی اصفهانی، ناظر کیفی: محمود سالاری، مدیر تصویربرداری: احمد گودرزی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویربرداری سریال امنیتی «سرجوخه» همزمان در داخل و خارج از کشور

تصویربرداری سریال امنیتی «سرجوخه» همزمان در داخل و خارج از کشور