مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 05:402021-09-12سياسي

ریشه فسادستیزی در اصلاح نظام اداری است/ حذف امضای طلایی با تحقق دولت الکترونیک


ریشه فسادستیزی در مبنای اصلاح نظام اداری است و نظام اداری کارمند محور حتما فسادزاست اما دولت الکترونیک این فساد را مسدود می کند.

- ایسنا/کرمان استاندار کرمان گفت: ریشه فسادستیزی در مبنای اصلاح نظام اداری است و نظام اداری کارمند محور حتما فسادزاست اما دولت الکترونیک این فساد را مسدود می کند.

علی زینی وند صبح امروز 21 شهریورماه در آیین تجلیل از تلاشگران عرصه خدمت در حوزه نظام اداری دستگاه های اجرایی برتر استان کرمان عنوان کرد: قاعدتا باید در هفته دولت بیست و سومین جشنواره شهید رجایی استان کرمان برگزار می شد که مقداری با تاخیر برگزار می شود.

وی ادامه داد: در برخی از حوزه ها پیشرفت های داشته ایم که سرعت برخی از آنها کند است و باید تدبیری برای افزایش سرعت پیشرفت اندیشیده شود.

استاندار کرمان به تبیین شاخصه های نظام اداری سالم پرداخت و بیان کرد: هر چقدر قوانین و مقررات شفاف و غیرتفسیرپذیر باشد و ساختارها نیز چابک و شفاف باشد موفقیت عملکرد ما بیشتر و سلامت اداری تضمین تر و روند روال اداری تسهیل تر است.

وی مبداء تحول در وضعیت کشور را در تحول نظام ادرای دانست و اظهار کرد: نظام اداری ما که نظام اسلامی است، باید شفاف، غیر رانتی و چابک باشد این ویژگی ها در حد انتظار نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریشه فسادستیزی در اصلاح نظام اداری است/ حذف امضای طلایی با تحقق دولت الکترونیک

ریشه فسادستیزی در اصلاح نظام اداری است/ حذف امضای طلایی با تحقق دولت الکترونیک