مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 18:402021-09-11بين الملل

فیصل مقداد خواستار خروج آمریکا و ترکیه از سوریه شد


وزیر امور خارجه و مهاجران سوریه در دیدار با نماینده ویژه دبیر کل سازمان ملل در امور این کشور، خواستار خروج نیرو های نظامی آمریکا و ترکیه از کشورش شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا به نقل از خبرگزاری سوریه (سانا)، فیصل مقداد امروز در دیدار با گیر پدرسون نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه که در دمشق برگزار شد، بر لزوم احترام به حاکمیت سوریه و رد دخالت خارجی در امور داخلی این کشور تاکید کرد و خواستار پایان اشغالگری آمریکا و ترکیه در سرزمین های سوریه و نقض حاکمیت این کشور و قطع حمایت آن ها از تروریسم شد.

وی با اشاره به اقدام غیرانسانی ترکیه برای قطع مکرر آب بیش از یک میلیون شهروند در حسکه و حومه آن از سازمان ملل متحد خواست تا با اعتراض به همه این تخلف ها اقدام لازم را انجام دهد و در مقابل آن ها (تخلف های ترکیه) موضع شفاف اتخاذ و مسئولیت های خود را مطابق با اصول و اهداف منشور سازمان ملل انجام دهد.

در این دیدار که دو طرف درباره تحولات در عرصه بین المللی و بازتاب آن در مورد وضعیت خاورمیانه بحث و تبادل نظر کردند، وزیر امور خارجه سوریه بر لزوم رعایت قوانین بین المللی و پایبندی به منشور سازمان ملل متحد درباره روابط بین الملل به ویژه در مورد عدم دخالت در امور داخلی سایر کشور ها تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیصل مقداد خواستار خروج آمریکا و ترکیه از سوریه شد

فیصل مقداد خواستار خروج آمریکا و ترکیه از سوریه شد