مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 11:202021-09-11فرهنگي

فیلم کوتاه ایرانی به جشنواره کودک شیکاگو دعوت شد


فیلم کوتاه «شبی سیصد» به نویسندگی و کارگردانی محسن نجفی مهری به سی و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان شیکاگو دعوت شد.

- فیلم کوتاه شبی سیصد به نویسندگی و کارگردانی محسن نجفی مهری به سی و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان شیکاگو دعوت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فیلم کوتاه شبی سیصد به نویسندگی و کارگردانی محسن نجفی مهری و تهیه کنندگی امیر مهرنیا به سی و هشتمین جشنواره فیلم های کودک و نوجوان شیکاگو دعوت شد و همزمان با حضور این فیلم در جشنواره شیکاگو ، پوستر فیلم نیز رونمایی و منتشر شد.

جشنواره فیلم های کودک و نوجوان شیکاگو بزرگترین جشنواره فیلم کودک و نوجوان در جهان و یکی از رویدادهای سینمایی مورد تایید آکادمی اسکار است و فیلم های منتخب این جشنواره در بخش داستانی و انیمیشن، واجد شرایط رقابت در جوایز اسکار می شوند.

این جشنواره سینمایی که سالانه میزبان نمیش 250 فیلم از بیش از 40 کشور جهان است، دوره جدید خود را از 14 تا 23 آبان ماه( 5 تا 14 نوامبر 2021) در شیکاگو برگزار می کند.

فیلم کوتاه شبی سیصد به عنوان تنها نماینده ایران در نوزدهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه آسیانا در کره جنوبی حضور دارد.

در خلاصه داستان این فیلم کوتاه آمده است: بچه ها در کنار اتوبان سعی دارند ویلاهای شان را اجاره دهند اما احسان دلش نمی خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم کوتاه ایرانی به جشنواره کودک شیکاگو دعوت شد

فیلم کوتاه ایرانی به جشنواره کودک شیکاگو دعوت شد