مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 11:152021-09-11سياسي

نشست «دومین اربعین از دور، ایده ها و برنامه ها» برگزار می شود


نشست «دومین اربعین از دور، ایده ها و برنامه ها» یکشنبه مورخ 21 شهریورماه 1400 از ساعت 14 تا 16 به صورت مجازی و از طریق نرم افزار اسکایپ برگزار خواهد شد.

- نشست دومین اربعین از دور، ایده ها و برنامه ها یکشنبه مورخ 21 شهریورماه 1400 از ساعت 14 تا 16 به صورت مجازی و از طریق نرم افزار اسکایپ برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به همت گروه فرهنگ پژوهی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، با همکاری گروه ادبیات اندیشه پژوهشکده فرهنگ و مطالعات اجتماعی این پژوهشگاه نشستی علمی با موضوع دومین اربعین از دور، ایده ها و برنامه ها به صورت مجازی تحت نرم افزار اسکایپ برگزار می شود.

در این نشست علمی محمدرضا سنگری (مدیر گروه ادبیات اندیشه پژوهشگاه)، فرشاد مهدی پور (رییس پژوهشکده فرهنگ و مطالعات اجتماعی)، مسعود معینی پور (مدیر شبکه چهار سیما و عضو هیات علمی دانشگاه باقرالعلوم) و حجت الاسلام حمید احمدی (رییس کمیته فرهنگی و آموزش ستاد مرکزی اربعین) سخنرانی می کنند.

دبیر علمی این نشست علمی را محمدحسن شاهنگی دبیر گروه ادبیات اندیشه پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به عهده دارد.

نشست علمی با موضوع دومین اربعین از دور، ایده ها و برنامه ها ، روز یکشنبه مورخ 21 شهریورماه 1400 از ساعت 14 تا 16 به صورت مجازی و از طریق نرم افزار اسکایپ برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست «دومین اربعین از دور، ایده ها و برنامه ها» برگزار می شود

نشست «دومین اربعین از دور، ایده ها و برنامه ها» برگزار می شود