مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 09:502021-09-11سياسي

مصوبات ستاد استانی مدیریت ویروس کرونا ملاک عمل برای تزریق واکسن


مصوبات ستاد استانی مدیریت ویروس کرونا که برگرفته از نظرات و پیشنهادات کمیته نظارت و ارزیابی عملکرد این ستاد است باید ملاک عمل دانشگاه علوم پزشکی استان و اسفراین در بحث واکسیناسیون باشد.

- ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: مصوبات ستاد استانی مدیریت ویروس کرونا که برگرفته از نظرات و پیشنهادات کمیته نظارت و ارزیابی عملکرد این ستاد است باید ملاک عمل دانشگاه علوم پزشکی استان و اسفراین در بحث واکسیناسیون باشد.

محمدعلی شجاعی در جلسه ستاد استانی مدیریت ویروس کرونا که 20 شهریورماه در محل استانداری برگزار شد، گفت: بنابر اعلام ستاد ملی مدیریت ویروس کرونا اقدامات مثبت انجام شده در خراسان شمالی موجب شیب تند نزولی تعداد ابتلا، بستری و مرگ و میر بیماران شده است.

شجاعی با قدردانی از تلاش های کادر درمان و پای کار بودن تمامی اجزای حاکمیت نظام و رسانه ها در بحث مدیریت بیماری کرونا، گفت: نسبت فوتی های بیماران کرونایی در خراسان شمالی در مقایسه با میانگین کشوری پایین تر است اما فوت حتی یک نفر از شهروندان قابل قبول نیست و باید با کار جمعی بیشتر این دغدغه را مدیریت کنیم.

شجاعی با اشاره به اعلام گزارش دانشگاه علوم پزشکی استان و اسفراین مبنی بر تحویل افزون بر 370 هزار دوز واکسن به استان، افزود: از این تعداد بالغ بر 340 هزار دوز تزر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبات ستاد استانی مدیریت ویروس کرونا ملاک عمل برای تزریق واکسن

مصوبات ستاد استانی مدیریت ویروس کرونا ملاک عمل برای تزریق واکسن