مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 09:452021-09-11حوادث

کشف محموله قاچاق پوشاک در تهران


رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف محموله های خارجی قاچاق به ارزش 30 میلیارد ریال که در یک منزل ویلایی متروکه دپو شده بود، خبر داد.

- ، سرهنگ علی ولی پور گودرزی، از کشف محموله های خارجی قاچاق به ارزش 30 میلیارد ریال که در یک منزل ویلایی متروکه دپو شده بود، خبر داد و گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ مطلع شدند، فردی با استفاده از چندین خودروی قاچاق بر، قصد انتقال محموله های پوشاک قاچاق به مخفیگاهش را دارد تا در فرصت مناسب به عرضه این محموله ها بپردازد.

وی به شناسایی مخفیگاه متهم در رصدهای اطلاعاتی اشاره کرد و افزود: در چندین عملیات پلیسی در نهایت مشخص شد که متهم محموله های قاچاق را در منزل ویلایی متروکه ای در محدوده خیابان شهید بخارایی دپو می کند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران تصریح کرد: مراقبت های ویژه پلیسی از این مکان ادامه تا اینکه مأموران مطمئن شدند که کلیه محموله های قاچاق به این مکان انتقال یافته است.

این مقام انتظامی به کشف 12 هزار و 392 ثوب پوشاک زمستانی بچه گانه و 82 جفت کفش فاقد مجوزهای گمرکی اشاره کرد و ابراز داشت: در این رابطه مالک این اموال نیز دستگیر و برای تکمیل تحقیقات کارآگاهان به این پلیس انتقال یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف محموله قاچاق پوشاک در تهران

کشف محموله قاچاق پوشاک در تهران