مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 09:152021-09-11اقتصادي

مسابقه عکس و کلیپ کوتاه «کهن دیار چهارفصل» برگزار می شود


سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی خوزستان با اشاره به برپایی مسابقه عکس و کلیپ کوتاه «کهن دیار چهارفصل» ویژه راهنمایان و فعالان گردشگری، - ایسنا/خوزستان سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی خوزستان با اشاره به برپایی مسابقه عکس و کلیپ کوتاه کهن دیار چهارفصل ویژه راهنمایان و فعالان گردشگری، از انتشار فراخوان این رقابت خبر داد.

پیمان نبهانی اظهار کرد: اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان در زمینه اهداف ذاتی خود به منظور رشد و اعتلای صنعت گردشگری و شناخت بیشتر جاذبه های گردشگری استان و با تأکید بر رونق گردشگری بومی و سنتی، طبیعی، مذهبی، تاریخی و همچنین معرفی جاذبه های کمتر شناخته شده استان به برگزاری مسابقه عکس، ویژه راهنمایان و فعالان گردشگری، اقدام کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برپایه اعلام میراث فرهنگی خوزستان، او ادامه داد: بناهای تاریخی، جاذبه های گردشگری، آیین های مذهبی مختص اربعین، خوراکی های محلی و بومی استان خوزستان، مکان رویدادها و صنایع دستی استان با رویکرد معرفی محل تولید، محورهای این مسابقه را شامل می شود.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی خوزستان هدف از برگزاری این رقابت را فراهم کردن زمینه برای انعکاس جاذبه های گردشگری استان از دریچه دوربین راهنمایان و فعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه عکس و کلیپ کوتاه «کهن دیار چهارفصل» برگزار می شود

مسابقه عکس و کلیپ کوتاه «کهن دیار چهارفصل» برگزار می شود