مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 09:102021-09-11اقتصادي

عدم پذیرش نسخه کاغذی از اول مهر ماه / چگونگی استعلام اعتبار دفترچه بیمه


مدیرکل بیمه سلامت استان تهران ضمن اشاره به اقدامات انجام شده در جهت کاهش کاربرد دفترچه بیمه و ارایه خدمات به صورت الکترونیکی، گفت: از اول اردیبهشت ماه تا پایان تیرماه به تدریج کاهش کاربرد دفترچه بیمه سلامت را داشتیم و به تدریج بخش خصوصی هم وارد این فرایند .

- مدیرکل بیمه سلامت استان تهران ضمن اشاره به اقدامات انجام شده در جهت کاهش کاربرد دفترچه بیمه و ارایه خدمات به صورت الکترونیکی، گفت: از اول اردیبهشت ماه تا پایان تیرماه به تدریج کاهش کاربرد دفترچه بیمه سلامت را داشتیم و به تدریج بخش خصوصی هم وارد این فرایند شد و از اول مهر دیگر از بخش خصوصی هم نسخه دستی نمی پذیریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سیده مریم حسینی در نشستی با خبرنگاران، گفت: هر هفته در مورد کرونا در استانداری جلسه داریم.

کرونا اولویت اصلی است.

سازمان بیمه سلامت نیز جزیی از نظام سلامت است که در راستای این سیاست ها حرکت می کند.

وی با اشاره به نقش حمایتی سازمان بیمه سلامت، اظهار کرد: کاهش رفت و آمد بیمه شدگان در شرایط کرونا یکی از تاکیدات و اقدامات ما بوده است.

به طور مثال تمدید داروی بیماران دیابتی موضوع مهمی است تا بار مراجعات حضوری را کاهش دهد و از این رو بیماران دیابتی و سقف داروی آنها نشان دار شده است تا بتوانند به راحتی بدون مراجعه به داروخانه های بزرگ دارو دری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم پذیرش نسخه کاغذی از اول مهر ماه / چگونگی استعلام اعتبار دفترچه بیمه

عدم پذیرش نسخه کاغذی از اول مهر ماه / چگونگی استعلام اعتبار دفترچه بیمه