مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 07:002021-09-11بين الملل

خروج موشک های پاتریوت آمریکا از عربستان سعودی (+تصاویر ماهواره ای)


شاهزاده ترکی الفیصل از دولت آمریکا خواسته سامانه های پاتریوت خود را از عربستان سعودی خارج نکند و به تعهد خود بر امنیت متحدش در منطقه پای بند بماند.

- خروج موشک های پاتریوت آمریکا از عربستان سعودی (+تصاویر ماهواره ای) شاهزاده ترکی الفیصل از دولت آمریکا خواسته سامانه های پاتریوت خود را از عربستان سعودی خارج نکند و به تعهد خود بر امنیت متحدش در منطقه پای بند بماند.

ایالات متحده آمریکا طی هفته های گذشته سامانه های موشکی پاتریوت خود را از عربستان سعودی خارج کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران ، خبرگزاری آسوشیتدپرس با استناد به تصاویر ماهواره ای جدید از حروج سامانه های موشکی پاتریوت آمریکا از عربستان که در پی حمله موشکی و پهپادی ماه سپتامبر سال 2019 به تاسیسات نفتی آرامکو در عربستان سعودی مستقر کرده بود، خبر داد.

مقایسه دو تصویر ماهواره ای از استقرار سامانه های پاتوریت آمریکا در پایگاه هوایی شاهزراده سلطان در عربستان سعودی/ تصاویر بالایی متعلق به 1 ماه پیش و تصوبر پایینی دیروز (10 سپتامبر 2021) گرفته شده است.

بر اساس این گزارش، ایالات متحده در هفته های اخیر پیشرفته ترین سیستم دفاع موشکی پاتریوت خود را از عربستان خارج کرده است، آن هم در شرایطی که عربستان سعودی با حملات مداوم موشکی و پهپادی انصارالله یمن به خاک خود دست و پنجه نرم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج موشک های پاتریوت آمریکا از عربستان سعودی (+تصاویر ماهواره ای)

خروج موشک های پاتریوت آمریکا از عربستان سعودی (+تصاویر ماهواره ای)