مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 06:352021-09-11سياسي

نظام با قدرت نرم خود در دل شهروندان و آزادگان جا باز می کند


قدرت نرم نظام یعنی اینکه نظام در قلب و دل شهروندان و آزادگان و مستضعفان دنیا جا باز کند.

- ایسنا/همدان وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: قدرت نرم نظام یعنی اینکه نظام در قلب و دل شهروندان و آزادگان و مستضعفان دنیا جا باز کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدعلی زلفی گل شنبه 20 شهریور در کنگره شهید محراب آیت الله مدنی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای محراب، شهدا را الگوهای عملی اخلاق، ایثار و شهادت دانست و گفت: به پاس تلاش های شبانه روزی دانشمندان، اندیشمندان و نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی قدرت سخت نظام هر روز قویتی تر از گذشته بوده و خواهد بود.

وی اظهار امیدواری کرد: با تلاش دانشمندان و اندیشمندان و روحانیون و فرهیختگان قدرت نرم نظام همپایه با قدرت سخت نظام افزایش یابد، قدرت نرم نظام یعنی اینکه نظام در قلب و دل شهروندان و آزادگان و مستضعفان دنیا جا باز کند و علاقه آنها به نظام ما افزایش یابد.

وی ادامه داد: برگزاری این کنگره حرکتی خداپسندانه برای افزایش قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی است، شهدا متعلق به همه ملت هستند و تمامی گرایش های سیاسی و قومیت ها با هر گویش و زبانی به شهدا ارادت دارند.

زلفی گل بیان کرد: در جمهوری اسلامی باور داریم هر مسئولی و هر مدیری اگر در راستای اهداف مقدس شهدا حرکت کند حتما عاقبت به خیر می شود و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام با قدرت نرم خود در دل شهروندان و آزادگان جا باز می کند

نظام با قدرت نرم خود در دل شهروندان و آزادگان جا باز می کند