مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 06:252021-09-11اقتصادي

گوشت چرخ کرده آماده از قصابی نخرید


در صورتی که مشتریان تقاضای گوشت چرخ کرده دارند، فروشندگان باید در حضور مشتری و با رعایت ضوابط بهداشتی اقدام به چرخ کردن گوشت کنند.

- ایسنا/زنجان مدیرکل دامپزشکی استان زنجان گفت: در صورتی که مشتریان تقاضای گوشت چرخ کرده دارند، فروشندگان باید در حضور مشتری و با رعایت ضوابط بهداشتی اقدام به چرخ کردن گوشت کنند.

محمدباقر حاج کاظمی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با گوشت چرخ کرده، اظهار کرد: شهروندان باید از گوشت چرخ کرده بسته بندی شده در کارگاه های بسته بندی تحت نظارت اداره کل دامپزشکی استان با تاریخ تولید، انقضا، کد پروانه بهره برداری از دامپزشکی، دارای آرم دامپزشکی همراه با آدرس محل کارگاه بسته بندی که در فروشگاه های مجاز عرضه می شوند، استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه در صورتی که مشتریان تقاضای گوشت چرخ کرده دارند، فروشندگان باید در حضور مشتری و با رعایت ضوابط بهداشتی اقدام به چرخ کردن گوشت کنند، افزود: مردم در قصابی ها با خرید گوشت سالم و بهداشتی از لاشه ای که ممهور به مهر آبی رنگ دامپزشکی و دارای برچسب بوده و در حضور خود مشتری اقدام به چرخ شده، استفاده کنند.

این مسئول در رابطه با ویژگی های گوشت سالم و بهداشتی، تصریح کرد: گوشت قرمز تازه باید دارای رنگ و رطوبت طبیعی بوده و عاری از هرگونه تورم، خون مردگی، تغییر رنگ و ذرات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوشت چرخ کرده آماده از قصابی نخرید

گوشت چرخ کرده آماده از قصابی نخرید