مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 04:552021-09-11سياسي

تأکید بر رعایت ضوابط بهداشتی در برگزاری مراسم دهه آخر صفر


تولیت آستان قدس رضوی بر لزوم همکاری نزدیک و هماهنگی دستگاه های مختلف استان برای برگزاری مراسم دهه آخر صفر مطابق با ضوابط بهداشتی تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو رعایت دستورالعمل های بهداشتی مسئله مهمی بوده که به همکاری و همراهی جدی مسئولان استان برای میزبانی شایسته از مهمانان حضرت رضا (ع) نیازمند است، اظهار کرد: در این راستا ستاد مناسبت های ویژه آستان قدس رضوی فعال شده که با ستاد ویژه ای که در فرمانداری یا استانداری تشکیل می شود، همکاری خواهد داشت.

وی با بیان این که همکاری نزدیک این دو ستاد با یکدیگر می تواند منجر به خدمت رسانی شایسته و هماهنگ به زائران در حرم مطهر و خارج از حرم مطهر رضوی شود، افزود: در حوزه مسائل امنیتی، اجتماعی، تدارکات و دیگر حوزه ها نیز دستگاه های مربوطه باید آمادگی کامل و حداکثری داشته باشند و تمام امکانات خود را برای خدمت رسانی به زائران با محوریت حفظ سلامت آنان بسیج کنند.

تولیت آستان قدس رضوی همچنین بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در سطح شهر مشهد و فضاآرایی مناسب شهر با توجه به ایام سوگواری شهادت حضرت رضا (ع) تأکید کرد.

آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی نیز در این جلسه بر رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در جهت حفظ سلامت زائران تأکید و بیان کرد: تمام مسئولان دستگاه های مختلف اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید بر رعایت ضوابط بهداشتی در برگزاری مراسم دهه آخر صفر

تأکید بر رعایت ضوابط بهداشتی در برگزاری مراسم دهه آخر صفر