مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 03:452021-09-11بين الملل

شهادت پزشک فلسطینی به دست صهیونیست ها/ وزارت خارجه فلسطین محکوم کرد


منابع فلسطینی از شهادت یک پزشک فلسطینی به ضرب گلوله نیروهای رژیم اشغالگر به بهانه تلاش برای حمله با سلاح سرد در قدس اشغالی خبر دادند.

- منابع فلسطینی از شهادت یک پزشک فلسطینی به ضرب گلوله نیروهای رژیم اشغالگر به بهانه تلاش برای حمله با سلاح سرد در قدس اشغالی خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت عربی 21، منابع فلسطینی اعلام کردند، حازم الجولانی، پزشک فلسطینی به ضرب گلوله نیروهای رژیم اشغالگر در بخش قدیمی قدس اشغالی به بهانه تلاش برای حمله با سلاح سرد زخمی و سپس به دلیل وخامت اوضاع جسمانی به بیمارستان منتقل شد اما بر اثر شدت جراحت وارده به شهادت رسید.

نیروهای رژیم صهیونیستی، معتصم الجولانی، برادر این شهید فلسطینی راهم پس از یورش گسترده به شهرک شعفاط در شهر قدس اشغالی بازداشت کردند.

منابع عبری زبان پیشتر مدعی شدند، یکی از سربازان رژیم اشغالگر پس ازاقدام یک فلسطینی به حمله با سلاح سرد، زخمی شد.

منابع مذکور همچنین مدعی شدند، نیروهای رژیم اشغالگر مستقر در این مکان به سمت این فلسطینی شلیک کردند و او به ضرب گلوله زخمی و سپس از شدت جراحت به شهادت رسید.

منابع در شهر قدس اشغالی اعلام کردند، اشغالگران اقدام به بستن تمامی ورودی های مسجدالاقصی و بخش قدیمی شهر قدس پس از این عملیات شهادت طلبانه کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت پزشک فلسطینی به دست صهیونیست ها/ وزارت خارجه فلسطین محکوم کرد

شهادت پزشک فلسطینی به دست صهیونیست ها/ وزارت خارجه فلسطین محکوم کرد