مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 03:402021-09-11پزشكي

رودبار صاحب شهرک دامپروری می شود


مدیر جهاد کشاورزی رودبار با تأکید بر ضرورت احداث شهرک دامپروری در این شهرستان، گفت: تولید محصولات سالم و ارگانیک از مهم ترین مزایای احداث این شهرک است.

- ، با اشاره به اهمیت و ضرورت تجمیع دامداری های سبک و سنگین در شهرستان رودبار، اظهار کرد: ساماندهی دامداری های دام سبک و سنگین در قالب شهرک های دامپروری یک ضرورت است و این موضوع به صورت جدی دنبال می کنیم.

وی با اشاره به ظرفیت های صنعت دامپروری در شهرستان رودبار به ویژه شهر جیرنده و بخش عمارلو، افزود: به دلیل رها بودن دام ها در حوزه شهری (جیرنده) و رعایت بهداشت، سلامت و جلوگیری از شیوع بیماری های مشترک انسان و دام، خروج دام ها از حوزه شهری و ساماندهی آنها در خارج شهر از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مدیر جهاد کشاورزی رودبار با اشاره به اینکه در شهرستان به منظور ایجاد مدیریت یکپارچه و هدفمند برای افزایش بهره وری از منابع محدود بخش کشاورزی ضرورت تشکیل شهرک های تخصصی کشاورزی و دامپروری به خوبی احساس می شود، گفت: با احداث این شهرک ها زمینه هدایت، جذب سرمایه گذار و کارآفرین فراهم می شود.

ابراهیمی با اشاره به مزایای احداث شهرک های تخصصی دامپروری در شهرستان، بیان کرد: مزیت دیگر احداث این شهرک ها، ارائه یافته های تحقیقاتی و فن آوری های نوین به بهره برداران تسهیل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رودبار صاحب شهرک دامپروری می شود

رودبار صاحب شهرک دامپروری می شود