مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 02:352021-09-10اقتصادي

طلبکاری باغداران مازندرانی از دولت قبل/ طلبی که از شب عید روی زمین ماند


مدیرعامل اتحادیه باغداران مازندران گفت: باغداران مازندرانی میوه خود را تحویل بازار شب عید دادند و قرار شد تا آخر فروردین این مطالبات را پرداخت کنند که متاسفانه به اواسط شهریور رسیدیم و ما هنوز به اصل مطالبه خود نرسیدیم و در این زمینه گلایه داریم.

- محمدرضا شعبانی در ارتباط با مطالبات شب عید باغداران مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: باغداران و سورتینگ داران استان مازندران باوجود تامین میوه شب عید که منجر به کاهش قیمت و ضرر و زیان هم شده بود اما وجه پرتقال و سیب را هنوز نتوانستند دریافت کنند.

وی افزود: اتحادیه باغداران هم به عنوان مباشر تامین که تامین کننده میوه کل کشور بود این اقدام را به موقع انجام داد اما متاسفانه الان دو سال است که پرداخت مطالبات ما را وزارت صمت با مشکلاتی مواجه می کند.

مدیرعامل اتحادیه باغداران مازندران بیان کرد: متاسفانه الان دو سال است بعد از اینکه تنظیم بازار انجام شد بدهی را به باغداران پرداخت نمی کنند الان بعد از 6 ماه هنوز به اصل پول خود نرسیدیم.

شعبانی به مشکلات زیاد باغداران مازندران اشاره کرد و گفت: باغداران هم نیاز به حمایت دارند اما وزارت صمت بعد از پایان طرح کلا کار را رها می کند و بدهی خود را باغداران و سورتینگ داران پرداخت نمی کند و این را منوط به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلبکاری باغداران مازندرانی از دولت قبل/ طلبی که از شب عید روی زمین ماند

طلبکاری باغداران مازندرانی از دولت قبل/ طلبی که از شب عید روی زمین ماند