مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 02:252021-09-10ورزشي

کسب دو کاپ کشوری توسط دختران آذربایجان شرقی


مسابقات آکواران و ترای اتلون قهرمانی کشور دختران آذربایجان شرقی دو کاپ کشوری در رده سنی جوانان و بزرگسالان کسب کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، اولین دوره مسابقات آکواران (شنا، دو) قهرمانی کشور و مسابقات ترای اتلون (شنا، دوچرخه ، دو) بصورت منقطع به میزبانی استان سمنان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

رییس هیات ترای اتلون آذربایجان شرقی در خصوص این مسابقات گفت: در این مسابقات بیش از 100 ورزشکار از سراسر کشور در چهار رده سنی و در دوبخش انفرادی و تیمی در رشته آکواران و 45 نفر در دو رده سنی در رشته ترای اتلون (انفرادی و تیمی) حضور داشتند.

رنجکش افزود: ورزشکاران در مسابقات آکواران پس از رکوردگیری شنا بصورت انفرادی در استخر در بخش دو و همچنین در رشته ترای اتلون در بخش دوچرخه و دو به رقابت پرداختند، که در پایان این رقابت های جذاب و نفس گیر تیم دختران آذربایجان شرقی در رشته آکواران (در رده سنی بزرگسالان) و در رشته ترای اتلون (در رده سنی جوانان) به مقام سومی(کاپ تیمی) دست یافتند.

فرامرز رنجکش در پایان این مسابقات از مربیان دلسوز استان (خانم ها: مریم اسد زاده و شیما فرزانه) که با وجود محدودیت های کرونایی در راستای آماده سازی تیم زحمت کشیدند، تقدیر و تشکر نمود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب دو کاپ کشوری توسط دختران آذربایجان شرقی

کسب دو کاپ کشوری توسط دختران آذربایجان شرقی