مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 شهریور 1400 ساعت 17:252021-09-10حوادث

غرق شدن یک جوان در چشمه «گل رامیان»


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان از حادثه غرق شدگی جوان 26 ساله در چشمه «گل رامیان» و اعزام تیم غواصی آتش نشانی گرگان به محل حادثه خبرداد.

- ایسنا/گلستان مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان از حادثه غرق شدگی جوان 26 ساله در چشمه گل رامیان و اعزام تیم غواصی آتش نشانی گرگان به محل حادثه خبرداد.

موسی الرضا صفری در این خصوص اظهار کرد: با تماس و اطلاع رسانی به ستاد فرماندهی سامانه 125، گزارشی مبنی بر غرق شدن جوان 26 ساله در چشمه گل رامیان داده شد که بلافاصله تیم غواصی این سازمان به همراه تجهیزات مخصوص غواصی به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: پس از جستجو چند ساعته و مداوم تیم غواصی، نتیجه ای حاصل نشد و با توجه به تاریکی هوا، تیم غواصی از صبح فردا مجدد شروع به جستجو کرده تا پیکر این جوان را پیدا کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شهرداری گرگان، صفری با اشاره به آمار بالای غرق شدگی از ابتدای امسال، گفت: تنها راه پیشگیری از این قبیل حوادث، اطلاع رسانی و هشدارهای عمومی، جلوگیری از تجمع و رعایت ممنوعیت شنا افراد و نصب تابلوهای هشدار دهنده در اینگونه مناطق است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان تاکید کرد: تا زمانی که نگاه پیشگیرانه نداشته باشیم، برای کاهش حوادث غرق شدگی موفق نخواهیم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرق شدن یک جوان در چشمه «گل رامیان»

غرق شدن یک جوان در چشمه «گل رامیان»