مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 شهریور 1400 ساعت 10:352021-09-10سياسي

انقلابی گری در محیط دستگاه های دولتی حاکم باشد


امام جمعه کامفیروز با اشاره به ویژگیهای مدیر انقلابی گفت: مدیران ارشد قوه مجریه باید جو حزب اللهی را با همان بار معنایی که کلمه حزب اللهی دارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری از کامفیروز، حجت الاسلام و المسلمین محمد تقی زاده ضمن اشاره به تذکر اخیر رهبر معظم انقلاب به رییس جمهور برای بازسازی انقلابی عرصه های مدیریتی کشور، در این زمینه بیان داشت: ما باید در تمام عرصه های مدیریتی کشور اعم از سیاست خارجه، اقتصاد، فرهنگ، بخش های سازندگی، مسائل علمی و غیره دست به یک بازسازی عمومی زده و مدیریت انقلابی را دوباره در تمامی بخش ها حاکم کنیم.

وی اضافه کرد: مدیر انقلابی مدیری است عادل، منصف، قاطع، خردمند و دلسوز و انقلابی گری به معنای آن است که ما مواضع اسلامی و انقلابی خود را بدون مرعوب شدن و یا فریفته چهره های امیدبخش کاذب گردیدن، حفظ کنیم.

امام جمعه کامفیروز بیان کرد: مدیران ارشد قوه مجریه باید جو حزب اللهی را با همان بار معنایی که کلمه حزب اللهی دارد، در محل های کار خود حاکم کنند و زمینه را برای رشد افراد متدین و البته متخصص هموار نمایند.

وی در ادامه با اشاره به روند مذاکرات ایران با کشورهای غربی در دولت سیزدهم، چنین ادامه داد: اصل و اساس مذاکره برای به دست آوردن منفعت است، اگر هدف از یک مذاکره صرفا صحبت کردن  طرفین شد، کاری عبث و بیهوده خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلابی گری در محیط دستگاه های دولتی حاکم باشد

انقلابی گری در محیط دستگاه های دولتی حاکم باشد