مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 شهریور 1400 ساعت 10:352021-09-10سياسي

امام جمعه کوه چنار: مشکلات باید اولویت بندی شود/نباید کشور معطل مذاکره بماند


امام جمعه شهرستان کوه چنار حوادث منطقه را مهم برشمرد و گفت: ما با مذاکرات به جایی نمی رسیم و در منطقه نیز اگر دولتی برخواسته از مردم افغانستان شکل بگیرد جمهوری اسلامی ایران از آن حمایت خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کوه چنار، حجت الاسلام والمسلمین شهیم در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به فرارسیدن ماه صفر ماه سوگ و عزای آل الله، به حوادث شام و را حساس و با اهمیت خواند و افزود: حضور 20 ساله آمریکایی ها در افغانستان خسارات اقتصادی، سیاسی و اجتماعی زیادی بهمراه داشته است، خروج غیر مسئولانه آنها از این کشور و جنایت هایی که در فرودگاه کابل انجام گرفت از دیگر وقایع تلخ این روزهای افغانستان است.

وی مواضع جمهوری اسلامی ایران را در خصوص کشور افغانستان نه به طرف طالبان و نه دیگر گروه ها عنوان کرد و تصریح نمود: آنچه مهم است امروز خود مردم افغانستان است و اگر دولتی برخواسته از مردم شکل بگیرد جمهوری اسلامی ایران از آن حمایت می کند.

وی در ادامه خطبه ها با اشاره به موضوع فرار 6 زندانی فلسطینی و در هم شکستن هیمنه رژیم صهیونیستی گفت: انهایی که دل به سپاه کفر بسته اند بدانند تکیه به اینها بی اساس است و امروز جبهه مقاومت به فضل الهی پیروز میدان و منطقه خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه کوه چنار: مشکلات باید اولویت بندی شود/نباید کشور معطل مذاکره بماند

امام جمعه کوه چنار: مشکلات باید اولویت بندی شود/نباید کشور معطل مذاکره بماند