مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 شهریور 1400 ساعت 10:252021-09-10سياسي

ساماندهی ورودی های خلخال مطالبه مردمی است


اصلی ترین مطالبه مردم بعد از ساماندهی ورودی خلخال از سمت اسالم تسریع در ساخت دو ورودی از سمت علی آباد، کوثر و هشجین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام کریم اسدی در خطبه های نمازجمعه این هفته خلخال که در فضای باز و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، اظهار کرد: اصلی ترین مطالبه مردم بعد از ساماندهی ورودی خلخال از سمت اسالم، تسریع در ساخت دو ورودی از سمت علی آباد، کوثر و هشجین است.

وی ضمن قدردانی از تلاش استاندار اردبیل و نماینده مردم خلخال و کوثر و فرماندار خلخال در پیگیری شروع ساماندهی بلوار شهید حاج قاسم سلیمانی در خروجی شهر، افزود: با شروع قطعه یک از جاده خلخال ـ کلور ـ درام شهرستان خلخال به مرحله توسعه خود در خصوص جاده ها دست یابد.

امام جمعه خلخال کسب مقام اول روستای قرآنی کشور را که در سایه همت و اراده اهالی و علمای این منطقه به دست آمده، تبریک گفت.

وی افزود: بار دیگر افتخاراتی به افتخارات استان اردبیل در حوزه قرآن و عترت افزوده شده که جای قدردانی از مردم این روستا و فعالان قرآنی شهرستان خلخال دارد.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان خلخال در ادامه با اشاره به دسیسه ها و توطئه های آمریکا بیان کرد: در همه جای دنیا بر همه ملت های دنیا ثابت شده که آمریکا به هر کشوری وارد شده به جز ویرانی، بدبختی و غارت سرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی ورودی های خلخال مطالبه مردمی است

ساماندهی ورودی های خلخال مطالبه مردمی است