مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 شهریور 1400 ساعت 10:202021-09-10اقتصادي

وزیر راه: مردم نگران تامین مسکن نباشند


در حوزه مسکن برنامه ما این است که سالی یک میلیون مسکن در کشور ساخته شود و تلاش ما این است که مصالح از جمله سیمان و میلگرد از طریق دلالی نباشد و از طریق خرید مستقیم از کارخانه باشد تا واحد ها با کمترین قیمت به دست مردم برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا؛ وزیر راه و شهرسازی گفت: با ساخت سالانه یک میلیون مسکن در کشور، مردم دغدغه ای در خصوص تامین مسکن خود نداشته باشند.

رستم قاسمی روز جمعه در حاشیه دیدار رییس جمهوری با مردم طبس در محل امامزاده حسین بن موسی الکاظم (ع) در پاسخ به ذغدغه و درخواست آنان برای ساخت و تامین مسکن اظهار داشت: تمام افراد که مسکن اولی هستند و بند جیم آنان قرمز نشده، نسبت به ثبت نام در سامانه اقدام کنند.

وی افزود: در شهر طبس 2 قطعه جدید برای الحاق به شهر تعیین شده و به دنبال الحاق قطعات دیگری هم هستیم.

وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: برخی مردم اذعان دارند که برخی شرکت ها در وسط شهر طبس زمین های خوبی را گرفتند ما این موضوع را پیگیری می کنیم و علت را بررسی خواهیم کرد.

قاسمی اظهار داشت: در حوزه مسکن برنامه ما این است که سالی یک میلیون مسکن در کشور ساخته شود و تلاش ما این است که مصالح از جمله سیمان و میلگرد از طریق دلالی نباشد و از طریق خرید مستقیم از کارخانه باشد تا واحد ها با کمترین قیمت به دست مردم برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر راه: مردم نگران تامین مسکن نباشند

وزیر راه: مردم نگران تامین مسکن نباشند