مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 شهریور 1400 ساعت 09:352021-09-10سياسي

پیمانکار کشتارگاه دماوند تحت تعقیب قضایی قرار گرفته است


دادستان عمومی و انقلاب دماوند از فرصت 2 ماهه برای رفع نواقص کشتارگاه این شهرستان خبر داد و گفت: پیمانکار کشتارگاه دماوند تحت تعقیب قضایی قرار گرفته است.

- ، محمد تقی تقی زاده، ظهر جمعه در جمع خبرنگاران در خصوص معضلات موجود در کشتارگاه دماوند اظهار داشت: با توجه به شکایت شبکه بهداشت مبنی بر تهدید علیه بهداشت عمومی، به مسئولان کشتارگاه دماوند به مدت دو ماه فرصت داده شد تا نواقص را برطرف کنند.

دادستان عمومی و انقلاب دماوند خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه هیچ گونه اقدامی در جهت رفع نواقص صورت نگرفت، شخصاً بازدیدی از محل انجام دادم، اما متأسفانه مشخص شد که هیچ گونه اقدامی در راستای تسویه پساب صورت نگرفته است و ورود این پساب به محیط، سبب شکایت مردم و آلودگی محیط شده بود.

وی با اشاره به عدم رعایت ضوابط بهداشتی در کشتارگاه دماوند اظهار کرد: این موضوع سبب آلودگی دام ها می شده است؛ بنابراین تا رفع نواقص با دستور قضایی نسبت به پلمب این کشتارگاه اقدام شد.

تقی زاده با اشاره به تعقیب قضایی پیمانکار این کشتارگاه تحت عنوان تهدید علیه بهداشت عمومی گفت: بهداشت عمومی، خط قرمز مدعی العموم محسوب می شود و دادستانی به هیچ وجه با اشخاصی که اقدام به تهدید بهداشت عمومی می کنند، مسامحه نخواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیمانکار کشتارگاه دماوند تحت تعقیب قضایی قرار گرفته است

پیمانکار کشتارگاه دماوند تحت تعقیب قضایی قرار گرفته است