مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 شهریور 1400 ساعت 06:452021-09-10حوادث

بیش از 200 نفر نخل خرما در بخش دامن ایرانشهر طعمه حریق شد


سرپرست بخشداری دامن ایرانشهر سیستان وبلوچستان گفت: بیش از 200 نفر نخل مثمر خرما در روستای شیبان از توابع این بخش در آتش سوخت.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان سرپرست بخشداری دامن ایرانشهر سیستان وبلوچستان گفت: بیش از 200 نفر نخل مثمر خرما در روستای شیبان از توابع این بخش در آتش سوخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا تیمور کریم زایی 19 شهریورماه اظهارکرد: نخلستان های روستای شیبان بخش دامن عصر روز پنجشنبه بصورت پراکنده درحجم وسیعی به شدت دچار آتش سوزی شد که تلاش برای اطفاء آن بیش از شش ساعت طول کشید.

وی افزود: با همراهی خودجوش کشاورزان و جوانان در جلوگیری از سرایت آتش و درنهایت با همکاری شهرداری ایرانشهر با اعزام دو دستگاه خودرو ازسازمان امداد و نجات آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری به محل حادثه و یک دستگاه خودروی آتش نشانی بخش دامن حریق در چند نقطه از باغات و نخلستان با تلاش آتش نشانان مهار شد و از سرایت حریق به واحدهای مسکونی و دیگر باغات و نخلستان های همجوار جلوگیری شد.

کریم زایی با قدردانی از همکاری سازمان آتش نشانی و شهرداری ایرانشهر و بخش دامن از مسوولان جهاد کشاورزی شهرستان درخواست کرد نسبت به برآورد خسارت و پیگیری جبران آن و کمک به کشاورزان حادثه دیده و احداث راه دسترسی به محدوده نخلستان برای تردد ماشین آلات امداد رسان در زمان بحران اقدام ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 200 نفر نخل خرما در بخش دامن ایرانشهر طعمه حریق شد

بیش از 200 نفر نخل خرما در بخش دامن ایرانشهر طعمه حریق شد