مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 شهریور 1400 ساعت 05:252021-09-10بين الملل

انگلیس: آمادگی حمله پهپادی به افغانستان را خواهیم داشت


وزیر دفاع انگلیس به رغم اعتراف ضمنی به ناکامی غرب در مبارزه با تروریسم، مدعی شد چنانچه طالبان به وعده هایش عمل نکند؛ ناوگان پهپادی جدید انگلیس توان حمله به اهدافی در خاک افغانستان را دارد.

- ، بن والاس وزیر دفاع انگلیس در گفتگو با اسکای نیوز مدعی شد که شمار مظنوین به تروریسم طی 20 سالی که از حملات 11 سپتامبر می گذرد افزایش یافته و اکنون تهدید تروریستی به پدیده ای به مراتب جهانی تر تبدیل شده است.

از سوی دیگر، والاس مدعی شد چنانچه طالبان در عمل به وعده خود مبنی بر ممانعت از تبدیل افغانستان به بهشت داعش و القاعده ناکام بماند؛ انگلیس آمادگی دارد تا با اتکا به یک ناوگان جدید از پهپادهای مسلح، اهدافی را در افغانستان هدف قرار دهد.

وزیر دفاع انگلیس با اشاره به افزایش تهدیدهای تروریستی در آفریقا هم افزود: این بخشی از گسترش تکنولوژی و انتقال دانش از طریق اینترنت است که نه تنها الهام بخش برخی افراد برای انجام کارهای وحشتناک است، بلکه به آن ها یاد می دهد چگونه این کارها را انجام دهند.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا تهدیدهای تروریستی در نتیجه خروج آمریکا و ناتو از افغانستان، افزایش یافته است؛ مدعی شد: به گمانم تهدید تروریست جهانی افزایش یافته است حال آنکه مثل آن دوره (11 سپتامبر به بعد) متمرکز نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انگلیس: آمادگی حمله پهپادی به افغانستان را خواهیم داشت

انگلیس: آمادگی حمله پهپادی به افغانستان را خواهیم داشت