مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 15:352021-09-09پزشكي

47 روز تا پایان واکسیناسیون در زنجان


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: با تداوم این روند واکسیناسیون، تا 47 روز دیگر همه واجدان شرایط استان، واکسینه می شوند.

- ایسنا/زنجان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: با تداوم این روند واکسیناسیون، تا 47 روز دیگر همه واجدان شرایط استان، واکسینه می شوند.

پرویز قزلباش عصر امروز (18 شهریورماه) در قرارگاه پیشگیری و مدیریت کرونا ویروس که با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه پیشگیری و درمان کرونا در استان زنجان، اظهار کرد: در ابتدا مراکز بهداشتی 16 ساعته در استان 11 مورد بود که با تلاش های انجام شده به 32 مرکز رسیده و این در حالی است که 10 مورد از این مراکز خارج دانشگاه هستند.

وی با اشاره به ارائه طرحی از جانب استان زنجان در بیماریابی سرپایی کرونا، افزود: زنجان به عنوان اولین استان، پایلوت اجرای طرح غربالگری بود و در اجرای این طرح 505 هزار بیماریابی سرپایی انجام شد که تاثیر بسیاری در پیشگیری و انتقال بیماری در استان داشت.

این مسئول از راه اندازی اولین آزمایشگاه تخصصی تشخیص مولکولی، دو هفته بعد از آغاز کرونا خبر داد و گفت: یک سال بعد هم دومین آزمایشگاه تشخیص مولکولی در استان راه اندازی شد و در حال حاضر که در پیک پنجم به سر می بریم، روزانه قریب به 3000 آزمایش در استان ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

47 روز تا پایان واکسیناسیون در زنجان

47 روز تا پایان واکسیناسیون در زنجان