مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 14:252021-09-09سياسي

قرار نیست با پروژه مترو به صورت سلیقه ای برخورد شود


رییس شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه مترو یک ضرورت است و با توجه به وضعیت ترافیک سطح شهر، مجبوریم که زیر زمین شبکه مناسبی برای حمل و نقل عمومی فراهم کنیم گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، رسول برگی در بازدید از پروژه قطار شهری تبریز با اشاره به اینکه از تمام کسانی که برای پیشبرد مترو تبریز با رعایت استانداردهای بین المللی تلاش می کنند تشکر می کنیم، اظهار داشت: می دانیم که فعالیت در پروژه مترو به ویژه با وجود مشکلات اقتصادی و ویروس کرونا، کار سختی است اما این عشق و علاقه است که باعث پیشرفت کار می شود.

رییس شورای اسلامی شهر با بیان اینکه شیوه معماری اصیل ایرانی-اسلامی که برای ایستگاه های جدید مترو به کار گرفته می شود، یادگاری بزرگی برای همشهریان است گفت: در کنار طراحی مدرن، معماری ایرانی اسلامی به شکلی ویژه جلب توجه می کند.

وی با بیان اینکه مترو یک ضرورت است و با توجه به وضعیت ترافیک سطح شهر، مجبوریم که زیر زمین شبکه مناسبی برای حمل و نقل عمومی فراهم کنیم گفت: قرار نیست با پروژه مترو به صورت سلیقه ای برخورد شود.

برگی اضافه کرد: اعضای شورا بر ضرورت اجرا و تکمیل قطار شهری واقف اند و در این مسیر با تمام قدرت در کنار مدیران و کارکنان این پروژه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرار نیست با پروژه مترو به صورت سلیقه ای برخورد شود

قرار نیست با پروژه مترو به صورت سلیقه ای برخورد شود