مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 13:002021-09-09اجتماعي

مهم ترین دغدغه نظام تعلیم و تربیت بازگشایی مدارس است


سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اقدامات برای بازگشایی مدارس، گفت: مهم ترین دغدغه واولویت نظام تعلیم و تربیت بازگشایی مدارس است.

- ایسنا/گلستان سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اقدامات برای بازگشایی مدارس، گفت: مهم ترین دغدغه واولویت نظام تعلیم و تربیت بازگشایی مدارس است.

علیرضا کاظمی عصر امروز پنجشنبه 18 شهریورماه در پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان گلستان اظهار کرد: 27 شهریورماه از نسخه جدید اپلیکیشن شاد رونمایی خواهد شد.

وی بیان کرد: شاد به عنوان بزرگترین شبکه اجتماعی داخلی، با بیشترین ظرفیت موجود، همچون سال پیش به صورت رایگان در اختیار دانش آموزان و معلمان قرار خواهد گرفت.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: مدرسه تلویزیونی ایران علاوه بر نقش اصلی، نقش مکمل در برنامه های آموزشی داشته و از اول مهر شروع به کار خواهد کرد.

کاظمی خاطرنشان کرد: آموزش حضوری و بازگشایی مدارس، به شکلی آرام، تدریجی و با رعایت ایمنی وسلامت دانش آموزان، در دستور کار وزارت آموزش و پرورش است تا دغدغه خانواده ها، فرهنگیان و مسئولان در این باره کاهش یابد.

هادی حق شناس، استاندار گلستان نیز در این نشست با تأکید بر ضرورت رعایت عدالت آموزشی، به لزوم احداث هنرستان دریایی، در شهرستان گمیشان و هنرستان کشاورزی در شهرستان گرگان و کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین دغدغه نظام تعلیم و تربیت بازگشایی مدارس است

مهم ترین دغدغه نظام تعلیم و تربیت بازگشایی مدارس است