مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 12:052021-09-09اقتصادي

زیرساخت های بندری در شهرستان گناوه تقویت شود


فعالیت های بازرگانی و تجاری به عنوان اصلی ترین و مهمترین فعالیت و مزیت در شهرستان گناوه است که برای توسعه و گسترش نظام مند این فعالیت ها نیاز به زیرساخت های قوی است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر بیمارستان ها کاهش یافته است اما همچنان نیاز ضروری به همکاری و همراهی همه مردم در رعایت دستورالعمل های بهداشتی تا واکسیناسیون کامل است.

واکسیناسیون 40 درصد جمعیت بالای 18 سال وی گفت: به موازات اقدامات که در زمینه مقابله با کرونا را در نوبت اول یا دوم دریافت کرده اند.

فرماندار گناوه ادامه داد: به منظور تسریع در واکسیناسیون در سطح شهرستان تلاش داریم تا مراکز تزریق واکسن را افزایش دهیم یا ساعت کاری مراکز موجود افزایش یابد.

وی گفت: امید است با همراهی مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی و تسریع در روند واکسیناسیون در شهرستان تا پاییز امسال شاهد کنترل شیوع ویروس در شهرستان باشیم.

نقش نظارتی مهم و قوی شوراهای اسلامی شهرستان فرماندار گناوه با اشاره به نقش نظارتی شوراهای اسلامی شهرستان گفت: شوراهای اسلامی شهرستان، نقش نظارتی مهم و قوی دارند و رییس این شورا می تواند در جلساتی شهرستان که به موجب قانون پیش بینی شده است حضور یابد و پیگیر مسائل و مشکلات مختلف باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های بندری در شهرستان گناوه تقویت شود

زیرساخت های بندری در شهرستان گناوه تقویت شود