مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 11:102021-09-09سياسي

پروژه قطار شهری یک ضرورت برای تبریز است


رییس شورای اسلامی شهر تبریز، پروژه قطار شهری را یک ضرورت برای تبریز دانست و گفت: قرار نیست با این پروژه به صورت سلیقه ای برخورد شود و اعضای شورا بر ضرورت آن واقف هستند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس شورای اسلامی شهر تبریز، پروژه قطار شهری را یک ضرورت برای تبریز دانست و گفت: قرار نیست با این پروژه به صورت سلیقه ای برخورد شود و اعضای شورا بر ضرورت آن واقف هستند.

حجت الاسلام رسول برگی در حاشیه بازدید از پروژه قطار شهری تبریز، اظهار کرد: تشکر می کنیم از تمام کسانی که برای پیشبرد مترو تبریز با رعایت استانداردهای بین المللی تلاش می کنند.

وی ادامه داد: می دانیم که فعالیت در پروژه قطار شهری به ویژه با وجود مشکلات اقتصادی و ویروس کرونا، کار سختی است اما این عشق و علاقه است که باعث پیشرفت کار می شود.

وی یادآور شد: شیوه معماری اصیل ایرانی-اسلامی که برای ایستگاه های قطار شهری تبریز به کار گرفته می شود، یادگاری بزرگی برای همشهریان است و در کنار طراحی مدرن، به شکلی ویژه جلب توجه می کند.

برگی هم چنین درباره رویکرد شورای ششم شهر تبریز درباره قطار شهری، تاکید کرد: با توجه به وضعیت ترافیک سطح شهر، مجبور هستیم که زیر زمین شبکه مناسبی برای حمل و نقل عمومی فراهم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه قطار شهری یک ضرورت برای تبریز است

پروژه قطار شهری یک ضرورت برای تبریز است