مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 10:352021-09-09بين الملل

خبرهایی از سفر قریب الوقوع ولیعهد سعودی به عراق


مسؤول عراقی در دفتر نخست وزیری اعلام کرد ولیعهد سعودی در حال برنامه ریزی برای سفر به بغداد به منظور گفت وگو درباره چندین پرونده با مقامات عراقی است.

- مسؤول عراقی در دفتر نخست وزیری اعلام کرد ولیعهد سعودی در حال برنامه ریزی برای سفر به بغداد به منظور گفت وگو درباره چندین پرونده با مقامات عراقی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از میدل ایست نیوز، یک مسؤول عراقی در دفتر نخست وزیری اعلام کرد محمد بن سلمان ، ولیعهد سعودی در حال برنامه ریزی برای سفر به بغداد به منظور گفت وگو درباره چندین پرونده با مقامات عراقی است.

این در حالی است که چندی پیش عبدالعزیز بن سعود بن نایف ، وزیر کشور عربستان به بغداد سفر کرده و با مسؤولان عراقی از جمله مصطفی الکاظمی نخست وزیر، عثمان الغانمی ، وزیر کشور و قاسم الاعرجی ، مشاور امنیت ملی دیدار و گفت وگو کرده بود.

این نخستین بار نیست که درباره سفر قریب الوقوع ولیعهد عربستان به عراق سخن گفته می شود.

این دو کشور همسایه پرونده های مشترک متعددی دارند که در صدر اهتمام دو طرف جای دارد از جمله، پرونده مرزهای مشترک به طول بیش از 800 کیلومتر، تبادل اطلاعات درباره جنگ علیه تروریسم، پرونده تجاری و اقتصادی و نیز پرونده اتصال خطوط برق کشورهای شورای همکاری با عراق.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرهایی از سفر قریب الوقوع ولیعهد سعودی به عراق

خبرهایی از سفر قریب الوقوع ولیعهد سعودی به عراق