مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 08:452021-09-09اقتصادي

درخواست شهرستان های سیل خیز برای اجرای طرح های آبخیزداری در زنجان


مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان بر اهمیت اجرای پروژه های آبخیزداری تاکید کرد و گفت: فرمانداران شهرستان های سیل خیز استان برای اجرای عملیات آبخیزداری و کنترل سیل در حوزه های شهرستان ها درخواست داده اند.

- خلیل آقاجانلو امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اعتبارات عمرانی و اجرایی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان در سال 1400 نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان با اشاره به اینکه جمع اعتبارات مصوب ملی و استانی ابلاغ شده سال 1400 تاکنون بالغ بر 414 میلیارد ریال بوده است، عنوان کرد: مابقی اعتبارات ملی نیز طی روزهای آینده ابلاغ خواهد شد.

وی بیان کرد: در صورت تخصیص 100 درصدی اعتبارات، پروژه های قابل توجهی در بخش های آبخیزداری، جنگل و مرتع و حفاظت و امور اراضی اجرا خواهد شد.

آقاجانلو بر اهمیت اجرای پروژه های آبخیزداری تاکید کرد و گفت: فرمانداران شهرستان های سیل خیز استان برای اجرای عملیات آبخیزداری و کنترل سیل در حوزه های شهرستان ها درخواست داده اند.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان با اشاره به اینکه این درخواست ها نشان دهنده تاثیرگذاری پروژه های آبخیزداری در کنترل خسارات حاصل از سیل است، تصریح کرد: همچنین این امر نشان دهنده درک اهمیت عم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست شهرستان های سیل خیز برای اجرای طرح های آبخیزداری در زنجان

درخواست شهرستان های سیل خیز برای اجرای طرح های آبخیزداری در زنجان