مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 08:302021-09-09ورزشي

درگذشت نخستین مدرس مربیگری پیشرفته در ایران


مدرس بین المللی فوتبال ایران با اشاره به درگذشت «سوبرامنیام»، رییس مالزیایی سابق کمیته فنی آسیا گفت: فکر می کنم سال 97، 98 میلادی به ایران آمد و کلاس های مربیگری دوره B را برای نخستین در ورزشگاه شهید کشوری برگزار کردیم.

- مدرس بین المللی فوتبال ایران با اشاره به درگذشت سوبرامنیام ، رییس مالزیایی سابق کمیته فنی آسیا گفت: فکر می کنم سال 97، 98 میلادی به ایران آمد و کلاس های مربیگری دوره B را برای نخستین در ورزشگاه شهید کشوری برگزار کردیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سوبرامنیام از مدرسین مربیگری AFC که چندین مرتبه نیز جهت آموزش مربیان به ایران سفرکرده بود در 85 سالگی درگذشت.

مرتضی محصص، رییس کمیته فنی فدراسیون فوتبال و مدرس بین المللی فوتبال در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به نقش تاثیرگدار سوبرامنیام که از پایه گذاران مربیگری آکادمیک در اواخر قرن بیستم بود گفت: آقای سوبرامنیام بدون تردید در 25 سال گذشته نقش خیلی تاثیرگذار و پررنگی در آزموش مربیان فوتبال آسیا داشت.

او سابقه بازی در تیم ملی مالزی را داشت و چندین سال مربی مطرح مالزی بود و بعد از آن کلاس های متعددی را به خصوص در آلمان سپری کرد و به عنوان مدیر فنی فدراسیون فوتبال مالزی و سپس کنفدراسیون فوتبال اسیا انتخاب شد و در همان دوران به ایران آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگذشت نخستین مدرس مربیگری پیشرفته در ایران

درگذشت نخستین مدرس مربیگری پیشرفته در ایران