مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 08:302021-09-09سياسي

سپاه متعلق به ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی است


نماینده ولی فقیه در سپاه لرستان گفت: بنیان سپاه مربوط به شهدا و رسالت آن در راستای انقلاب اسلامی تعریف می شود بنابراین افق دید سپاه بزرگ و وسیع است به گونه ای که همه عالم را شامل می شود و متصل به ولایت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد،حجت الاسلام علی درویشی  تجلیل از رده های برتر حوزه نمایندگی سپاه لرستان با بیان اینکه  سپاه متعلق به ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی است گفت: بنیان سپاه مربوط به شهدا و رسالت آن در راستای انقلاب اسلامی تعریف می شود بنابراین افق دید سپاه بزرگ و وسیع است به گونه ای که همه عالم را شامل می شود  و متصل به ولایت است.

وی با بیان اینکه ما تکلیف محور و رسالت محور هستیم بیان کرد: معتقدیم هر کسی در مسیر تحقق سخنان مقام معظم رهبری و دستورهای ولایت حرکت کند چه در بسیج و چه در سپاه نمره قابل قبول دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بیان کرد: در انتخابات این گونه بود که دشمن شکل آرایشی جنگی به خود گرفت و مقابله سپاه و بسیج با آن سبب شد دشمن به نتیجه خود نرسد.

وی خاطر نشان کرد: دولت جدید در روز جمعه به گرمترین استان وارد شد و پای درد و دل مردم نشست و  این خاصیت انقلاب و روحیه سردار سلیمانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه متعلق به ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی است

سپاه متعلق به ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی است