مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 06:052021-09-09ورزشي

مخالف تیم داری حرفه ای سازمان فرهنگی شهرداری هستم


رییس کمیسیون نظارت و بازرسی شورای شهر همدان با بیان اینکه تیم‎داری حرفه‎ای به صلاح سازمان فرهنگی شهرداری نیست گفت: باید تیم داری را به سمت وسوی ورزش محلات و شهروندی سوق دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مرتضی کرباسیان صبح امروز در بیست ویکمین صحن شورای شهر  با اعلام مخالفت خود با تیم داری حرفه ای شهرداری اظهار کرد: پرداختن به امور تیم داری حرفه ای بسیار وقت گیر و پیچیده است؛ از این رو سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری از تمام امور غیرورزشی خود باز خواهد ماند.

وی با تأکید بر اینکه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری به جز ورزش، در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و گردشگری هم مسئولیت دارد گفت: حوزه تیم داری در رشته ورزشی فوتبال هم پیچیده است؛ از این رو تمام نیروهای انسانی این سازمان درگیر حوزه تیم داری می‎شوند که موجب تعطیلی دیگر مأموریت های سازمان خواهد شد و به صلاح این مجموعه فرهنگی نخواهد بود.

رییس کمیسیون نظارت و بازرسی شورای شهر همدان با تأکید بر اینکه کاملاً مخالف تیم داری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری هستم ادامه داد: باید تیم داری را به سمت وسوی ورزش محلات و شهروندی سوق دهیم.

وی گفت: اگر تیم داری حرفه ای، کار شهرداری نیست، انجام نشود؛ اما اگر این اقدام ورزشی خلاف قوانین و مقررات بالادستی نباشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالف تیم داری حرفه ای سازمان فرهنگی شهرداری هستم

مخالف تیم داری حرفه ای سازمان فرهنگی شهرداری هستم