مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 02:552021-09-08بين الملل

فرماندهان ارتش آمریکا باید در مورد خروج از افغانستان توضیح دهند


گروهی از سناتورهای جمهوریخواه آمریکا خواستار شهادت و ارائه توضیحات از سوی وزیر دفاع و فرماندهان بلندپایه ارتش آمریکا در خصوص خروج اخیر نیروهای نظامی این کشور از خاک افغانستان شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، در پی خروج شتابزده نیروهای نظامی و غیرنظامی خارجی از خاک افغانستان که به پیشروی غافلگیرانه نیروهای طالبان در خاک این کشور و در نهایت سقوط کابل انجامید، گروهی از سناتورهای جمهوریخواه آمریکا به رهبری سناتور تامی توبرویل از ایالت آلاباما روز چهارشنبه به وقت محلی در نامه ای خطاب به رییس کمیته نیروهای مسلح سنا درخواست خود برای برگزاری نشست های علنی و غیرعلنی با موضوع خروج اخیر نیروهای آمریکا از افغانستان را مطرح کرده و خواستار شهادتِ همراه با ادای سوگند لوید آستین وزیر دفاع آمریکا و مارک میلی ، کنث مک کنزی و اسکات میلر فرماندهان بلندپایه ارتش آمریکا شدند.

در این نامه که به امضای 9 تن از سناتورهای جمهوریخواه آمریکا رسیده است، بررسی دقیق اقدام های دولت کنونی آمریکا در افغانستان پس از مرگ 13 نظامی آمریکا در حمله تروریستی 26 آگوست در فرودگاه کابل نیز مطرح شده است.

این سناتورهای جمهوریخواه تأکید کردند که برای قانونگذاران کنگره بررسی و ارزیابی شیوه پایان دادن به مأموریت نظامی بیست ساله آمریکا در افغا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندهان ارتش آمریکا باید در مورد خروج از افغانستان توضیح دهند

فرماندهان ارتش آمریکا باید در مورد خروج از افغانستان توضیح دهند