مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 15:402021-09-08سياسي

یادمان شهدای گمنام کجور پیشرفت 50 درصدی دارد


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران با اشاره به پیشرفت 50 درصدی یادمان شهدای گمنام کجور گفت: ساخت یادمان در شهر پول نیز انجام می شود.

- ، سردار عبدالله ملکی شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد ساماندهی یادمان شهدای گمنام نوشهر که در بخشداری کجور برگزار شد، اظهار داشت: یادمان های شهدا محل تفکر معنوی، معرفت و انتقال فرهنگ شیدایی شهدا به نسل جوان و آینده است.

وی با بیان اینکه یادمان های شهدای استان با همکاری و هم افزایی مدیران جهادی ساخته شد، بر لزوم شناسایی و پای کار آوردن خیرین در این امر خداپسندانه تأکید کرد و افزود: محل یادمان دو شهید شهر پول به عنوان پارک چندمنظوره به نام شهدا مورد استفاده زائرین قرار خواهد گرفت.

سردار ملکی با اشاره به گردش پذیر بودن شهر و منطقه کجور و بیان اینکه اینجا محل زیارت عموم مردم است، گفت: یادمان های شهدا باید محل تربیت و اصلاح جوانان شود.

این مسئول با بیان اینکه همه باید خادم شهدا باشیم، تأکید کرد: هر جا که یادمان های شهدا بنا شد پرچم و علم شهدا در اهتزاز است و اگر این علم ها حفظ بشوند همه ما حفظ هستیم.

وی از پیشرفت 50 درصدی یادمان شهدای گمنام کجور خبر داد و خواستار کمک و همکاری نهادها در ساخت یادمان شهدای شهر پول شد و عنوان کرد: با همت و عزم جهادی کار ساخت یادمان این شهدا را در هفته دفاع مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادمان شهدای گمنام کجور پیشرفت 50 درصدی دارد

یادمان شهدای گمنام کجور پیشرفت 50 درصدی دارد