مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 13:402021-09-08ورزشي

فعالیت 350 «مهدی یاور» در لرستان/ عملکرد مهدوی ادارات ارزیابی می شود


مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) لرستان از همکاری 350 نفر به عنوان مهدی یاور با بنیاد مهدویت استان خبر داد.

- فعالیت 350 مهدی یاور در لرستان/ عملکرد مهدوی ادارات ارزیابی می شود ایسنا/لرستان مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) لرستان از همکاری 350 نفر به عنوان مهدی یاور با بنیاد مهدویت استان خبر داد.

حجت الاسلام محمدجواد چراغی با اشاره به اجرای طرح سه شنبه های مهدوی در لرستان، اظهار کرد: در طرح سه شنبه های مهدوی مربیان و اساتید مهدویت به مناطق و محلاتی که این طرح در آنها اجرا می شود، اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه قبل از شیوع کرونا طرح سه شنبه های مهدوی در سطح شهر برگزار می شد، اما با شیوع کرونا و به منظور جلوگیری از تجمع و ضرورت رعایت فاصله گذاری اجتماعی این برنامه در مناطق محروم که جمعیت کمتر دارند اجرا می شود، ادامه داد: در این طرح توسط مربیان و اساتید مهدوی آموزش های لازم در رابطه با فرهنگ مهدویت به مادران و دختران و همچنین پدران و پسران داده می شود و در قالب این طرح مسابقات فرهنگی و ورزشی و اهدای جوایز به شرکت کنندگان را داریم.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) لرستان با بیان اینکه 350 نفر به عنوان مهدی یاور با این بنیاد همکاری دارند، افزود: این مهدی یاوران در پیام رسان های ایتا و واتساپ در زمینه مهدویت و ترویج فرهنگ مهدوی فعالیت دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 350 «مهدی یاور» در لرستان/ عملکرد مهدوی ادارات ارزیابی می شود

فعالیت 350 «مهدی یاور» در لرستان/ عملکرد مهدوی ادارات ارزیابی می شود