مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 13:152021-09-08سياسي

تسلیت رییس حوزه ریاست ستاد کل نیروهای مسلح به سردار غیب پرور


رییس حوزه ریاست ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی درگذشت والده جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امنیتی امام علی ( ع) را تسلیت گفت.

- رییس حوزه ریاست ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی درگذشت والده جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امنیتی امام علی ( ع) را تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام تسلیت سرتیپ پاسدار ابوالقاسم فروتن به این شرح است: کُلُّ نَفْسٍ ذائِقَهُ الْمَوْتِ ثُمَّ إِلَیْنا تُرْجَعُونَ برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور جانشین محترم فرمانده کل سپاه در قرارگاه امنیتی امام علی ( ع) سلام علیکم بماصبرتم؛ خبر درگذشت مرحومه حاجیه خانم رقیه حاجیوندی والده مکرمه جنابعالی ، موجب تاثر و تالم خاطر گردید.

بی شک ایمان و همت فاطمی آن بانوی مومنه در تربیت فرزندان مومن ، جهادی ، انقلابی و ولایتمدار مانند آن سردار عالیقدر و مخلص که موجب افتخار بیت غیب پرور و مردم غیور و شریف استان فارس است ، نزد خدای بزرگ مأجور و در خور پاداش اخروی خواهد بود.

اینجانب با تسلیت و تعزیت درگذشت جانسوز این مادر فداکار به جنابعالی و مصیبت دیدگان ارجمند، از درگاه خداوند منان برای فقیده سعیده ، رحمت و غفران الهی و همنشینی با حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها و برای جنابعالی و عموم داغدیدگان معزز ، صبر و شکیبایی و بقای عمر توأم با صحت و سلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسلیت رییس حوزه ریاست ستاد کل نیروهای مسلح به سردار غیب پرور

تسلیت رییس حوزه ریاست ستاد کل نیروهای مسلح به سردار غیب پرور